Sunday 29 May 2011

hari hari yang dasyat . HAHA

23rd MEI , aku menregisterkan diri di KOLEJ MATRIKULASI SELANGOR .

WAHH . memang terraba-raba mencari campus ni , haha . sampai la jumpa nama satu tempat iaitu sg.raba . HAHA . then sesampai jea dekat guard tu aku dapat no.mendaftar yg ke 1038 . HAHA , agak lmbat la kan ?
sampai jea , aku pun kena gerak sorang2 untuk urusankan semua benda . parents aku relax2 jea dekat cafe . hee . on the way nak habiskan daftar tu , aku dah jumpa a few kawan baru . hee , seronok la jugak . then dapat bilik and blok kediaman . then pergi la usya , wahh . 3rd floor . memang dasyat . haha .
so , masuk jea bilik , katil dah full and tinggal satu jea untuk aku . hee .

dah siap punggah barang tu , memang rasa nak tercabut lutut , haha . *over .
so , mulala berkenalan dengan roomate . yang paling gila , anith mahirah , farzana yang comel anda suka buat klaka , and aida tukang senyum and gelak sikit2 . haha .
then lepas ibu and abah balik rasa homesick , rasa mcm baru masuk skola . *ala ala form1 . hahaha . ptg tu start la minggu yg paling gila . haha

hari hari bangun pukul 4 pagi and kena pegi surau half an hour before azan , mmang terbaikla . dapat buat solat sunat bagai . tapi ngantuk gila . masa solat subuh sure sengguk senguk . haha

lepas subuh dgr tazkirah , tapi memang dengar dlm mimpi jea , but mostly kitaorg (anith , farzana , aida , plus BELLE ) duk depan penceramah tu . haha . terbaik punya . then after that time for SENAMROBIK . huh ! FAVOURITE part . haha . memang beria gila ikut . and sampai pasang cita cita nak take over pulak lepas ni . hehehe :D:D

hari seterusnya , memang dasyat . tak sempat mandi , kalau mandi pun mndi lembu jea *moo moo . hee . then makan tak payah ckp la , mmg makan bila sempat jea . dah la panjang gila que nak beli food , so kitorg pun buat plan yg paling bai k , time org tak beli food kitorg pg beli . haha , then letak kat bilik , bila ada masa 5 minit pun cekik la food tu sampai habis dlm mulut . haha .

paling best malam last yang supposenya jadi gimik , tapi jadi histeria yang sangat la dasyat . dah la aku ni masalah , *bulan mengambang . haha , so time histeria tu mmg cuak gila , takut la jugak an . sorang sorang jatuh and meraung2 . fyhh , memang cemas nak mampus . nasib baik ustaz datang and cool downkan kitorg .
mmg cuak la abg and kakak fasi , teruk gila kena masa tu , kena angkt sebelah kaki sampai nk tumbang , aku pulak pegi gelak gelak pastu kena point , haha . nasib baik tak kantoi , *muka pandai berlakon . hahaha :D
 lahh , kena sambung later la , anith dah pggl aku . hee :D

next time , assalam <3

No comments: