Sunday 27 November 2011

semalam :)

 location : from matrik - banting - jaya jusco - banting - matric :]


thanks to anis , min , qila , muiz . and dari jauh datang , jauh ke ? haha . aina . and yang paling jauh datang joe . HIHI . thanks guys . even semua orang pokai kan ? enjoy tetap enjoy :D tapi agak menyesal time movie sebab tengok cerita misteri jalan lama tu , hampeh punya cerita laaa . apalahh afdlin buat cerita mcm tu . haihh . and nak blik tu bus mcm sardin gila . sampai 3 buah bus dahh lepas baru dapat naik . sampai banting pulak sambung karoke :D lama gila tak mnyubangkan suara yang sumbang di mic . HAHA . puas hatiii :D:D joe , thanks datang jumpa aku . and jadi punch bag aku . hihi , kena tumbuk , ketuk , tendang , cubit . HIHI . thanks jugak sebab bawak RAJAWAWA yang comell :) hehe . and , alhamdulilah . lately ni , aku dah dapat lupakan almost semua pasal dia . hope dia bahagia dengan dia :) aku pun happy jea kot . tak da lah nak menonggeng sangat . sebab ada orang lain yang still sayang aku . so aku kena appriciate diaorang semua :) kan ? kan ? kan ? HIHI . okay peeps , hve a naise awal muharam :) assalamualaikum .



farah la-taj , 28112011 :] 1530pm

No comments: