Friday 26 August 2011

kuala lipis - kuantan - kuala lipis :)

lepas masuk alam mimpi malam tadi terus sedar pukul 6 suku . alamak , terlepas sahur :( tak pa . tapi aku kena rush , sbb abah dah siap nak gerak ke kuantan *amik adik aku (arif) budak skola cuti . mandi mcm tak mandi , semayang subuh , siap ala kadar , rembat tudung mila (adik aku jugak ) haha .



pagi pagi , gila mengigil pasang aircond . ouh lupa , adik aku as'ad turun ikut . sampai area Mela (nama tempat) abah menguap tahap gaban mengantuk . haha . then abah stop tepi jalan .

"kakak , drive lah pulak . abah mengantuk sangat " haha . pucuk dicita ulam mendatang *betul ke ? haha .
senyum2 aku sorang . *yelah , pemegang lesen  P . bukan senang dpt chance mcm tu . hehe .



wah , best best . hee . tapi half way jea :( smpai area jerantut abah drive balik sbb aku tak tau jalan . tapi . time dekat highway after jengka , abah ngantuk lagi . so , aku drive :)

perhhh , mmg hebat bwak kat highway , first time lah katakan :) heee . bawak 110km/h rasa mcm 60km/h . hahaha :D:D best gilaaaa :D puas :) aku suka menda yg laju :))))) heee .

tapi , tiba2 ada kereta peronda follow belakang . aku dah cuak , but steady lagi . rupa2 saja dia nk follow :) haha , nasib baik . lepas smapai kat bandar kuantan kitorg shopping lah apa lagi :) hee . after shopping baru pegi skolah sultan haji ahmad shah amik budak celakaaaa ituu . HAHA , joke joke .

time balik ikut highway jugak , dan aku lah driver yg gillaaaaa :D:D:D . nasib baik tak kena saman :) heee
stop lagi sekali kat jerantut , abah nak borong makanan utk hari raya :) jadi tukang tolak troli aje kitorg bertiga . hahhaa .
so , tak ade ape yg best sgt ,  just aku puaassss :D:D heee . smpai rumah dah nak dekat berbuka .
so berbuka bersamasama :)



lots of loveessss : fa'ad :)

No comments: